Followers

Feb 20, 2011

Yang Baru


Now that i think, there's a lot of stuff dat i kept and used yang dah bertahun2 lamanya. Okey, bm ngn bi agak fail. :-p
Contohnya untuk tempat aku beradu. Bedsheet ngan pillowchase adalah sejak zaman matriks lg, kira2 6 tahun lepas. Masih lagi aku guna sampai sekarang. Mereka dh banyak berjasa pada aku, xkan senang2 aku buang mereka begitu saja. Huhu.

Laptop aku masih lagi yang lama. Xsempat lagi nak beli baru. Harap2 dapat la aku guna yg baru bulan 5 nanti. Amin..

Ingat mo beli Acer Aspire One Netbook je, murah2 sdh. Xsuka la nk b'gaya2 dengan duit xdek. Better duit ade, kita simpan. For our future needs. InsyaAllah, klu umur masih panjang, teringin juga ke Mekah dgn my Mom.

Hari tu, ade la dikNa ni beli SugarGlider. Aku apa lagi, hehe, berangan nk Pets gak la. Siap dah bagi nama lagi kat bakal-Pets ku tu 'Kira & Josh'. Last2, setelah b'pK b'puluh2 kali, X jadi jgk aku nak beli. Haish, smpai diorg pun ckp aku dh 'jeng'-->bhs kelate neh.


ingat nk beli Guinea Pig neh jer
senang nk bela asa
lkan bagi makan die.
bagi die lg gemok mcm demok.. hehe
:-p





No comments: