Followers

Jun 8, 2012

Stress Reliever


Ok, saya show off dulu dinner untuk malam ni. Opps, not dinner la sebab saya dah buka puasa time maghrib tadi. So, ini adalah supper aka stress reliever saya untuk malam ini. Why am I stress?

lek lu...nanti saya ceta.
-_-

First Class Double Deal 1
(I t'salah pilih topping. Patutnya Prawn Sensation. Prawn Passion tak berapa sangat)

Sepatutnya I have an appointment dengan student dentist HUSM on 13th June ni untuk MOS, tapi kena cancel & tukar tarikh sebab klinik pakar ditutup seminggu untuk penyelenggaraan. Huh!. Tau tak apa itu MOS??. yES, it is Minor Oral Surgery untuk remove wisdom teeth yang dah tak boleh nak diselamatkan lagi. According to what she said, kalau gigi tu tak impacted, mungkin boleh diselamatkan dengan (Root Canal Treatment) RCT. But in my case, the teeth is impacted, so nak tak nak terpaksa buang juga la.

Itu adalah salah satu penyebab stress saya hari ni.

Penyebab lain adalah, I already bought bus ticket untuk balik buat surgery tu. Jadi duit hangus macam tu je la. And the most important thing is that, gigi ni bila dah datang sakitnya, rasa macam nak lempang orang je. Huhu. Kadang-kadang boleh tahan, but mostly tak boleh tahan dowh. -_-'

Another penyebab adalah, saya selalu buat keputusan terburu-buru & most of them adalah keputusan yang salah. Walaupun saya dah buat research, buat perbandingan, fikir berulang-ulang kali, tetapi tetap juga salah. Pathetic kan.

Disebabkan semua tu, jiwa saya kacau betul hari ni. Konsentrasi untuk belajar pun hilang. Tapi Alhamdulillah, saya dapat jawab dengan baik dengan usaha saya sendiri. >_<

Dan dengan pizza itu, sekarang saya CERIA. ^_^ peace!

chia0!

p/s--> en. Mohd Fazree yang belanja Pizza itu..
^_^



No comments: