Followers

Sep 24, 2010

Cerita Sekolah Rendah


sy memang suka blog walking. baca blog-blog orang as a silent reader, n then blah camtu without leaving a comments. bak kata saya, 'saya memang suka membaca'(hoho). saya harap anak-anak saya nanti suka membaca macam saya. Dan harapnya baca ilmu-ilmu yang berfaedah sudah la. Jangan terCONDONG ke arah lain, ye cayang.

pening saya hari ni. bangun-bangun je terus mandi dan solat subuh. padahal, kebiasaannya tunggu nak pegi kelas baru nak mandi. hmm. gara-gara mimpi pelik semalam. wat saya pening masih. haish. pening, pening.

minggu depan ade test. harap-harap saya akan rajin study, Amin...
my mom and dad, dah tahu sumenya. and mom dh approve. so, boleh la saya bergumbira lepas test next week. ngee.

kita masih lagi lam bulan syawal. nak tau tak. one thing saya suka ketika kita masih belajar adalah, kita masih boleh terima duit raya tanpa segan silu and malu. hoho. ja'at kan. dah sah-sah orang yang dah keje yang kena bagi duit raya. raya hari tu, saya dapat duit raya from my dad, my love, kazen-kazen and pakcik-makcik. klu saya kumpul kan, agak-agak RM 300 juga la. tapi sumenya saya dah terguna. nothing left sebab pokai sangat nak pakai. tapi Alhamdulillah la yang baru dah ade masuk(hehe). Syukur, Alhamdulillah....

bila terkenangkan zaman skolah rendah dulu(tukar topik dah). saya tak tahu kenapa saya tergila-gila, tersuka-suka, tertarik-tarik ngan dia(kecik-kecik lagi dah gatal). padahal dia takde pun nak tergila-gila, tersuka-suka, tertarik-tarik ngan dia. then, one day, saya realize yang saya x tak layak nak tergila-gila, tersuka-suka, tertarik-tarik ngan dia sebab saya tak sesempurna ciri-ciri orang yang dia tergila-gila, tersuka-suka, tertarik-tarik.

sejak dari itu, saya jadi rendah diri(OMG!!).

but fortunately, my boo changes everything. he makes me think and makes me feel that i should proud of myself. so NOW, i'm proud of MYSELF. and i'm proud of YOU, Love. I'm proud of US...

MAY ALLAH S.W.T ALWAYS BLESS US...
SAMPAI SYURGA..

AMIN..

P/S--> gile, tetiba jadi emo lak..
urghh! ape ak merepek ni?

No comments: