Followers

Oct 27, 2008

saje-saje

[1] Bekas kekasih saya adalah :
Mn leh gtau


[2] Saya sedang mendengar :
Jalan Cinta-Sherina (s0undtrack Ayat2 cinta)


[3]Mungkin saya patut :
Buka buku CTU & study..


[4]Saya suka :
Tido


[5]Sahabat-sahabat baik saya :

Sesape yg slalu pedulikn ak


[6]Saya tak paham :
Nape ak slalu xpuas ati


[7] Saya kehilangan :

Hidup yg sihat(dh lama x j0gging..rs lemah jerk bdn)


[9] Makna nama saya :
..u r my ‘ONLY ONE’….


[10] Cinta itu adalah:

Cinta itu indah but @ da same time it’s so complicated


[12] Saya akan cuba :

Wat yg tbaik dlm semua benda yg ak wat


[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever


[14] Telefon bimbit saya :

Ari2 bunyik..


[15] Bila saya terjaga dari tidur :
ak akn terus g mndi


[16] Saya paling meluat apabila :
sese0rang tu hip0krit...


[17] Pesta/Parti adalah :
tmpat maksiat...


[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

arnab…


[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
ms budak2…


[20]Hari ini :
ak tensi0n sgt...


[21]Malam ini saya akan :

cuba m’buka buku CTU ngn minda yg tbuka.


[22]Esok pula saya akan :
s0k g library k0t…wupss…happy deepavali la s0k.


[23]Saya betul2 inginkan :
digiCAM


[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

Ala..de jerawat lg…hukhuk


[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :
mn2 pun bleh..asalkn harga b’patutan


[26]Makanan Barat atau Jepun :
Barat k0t…


[27]Bilik yang terang atau gelap :

gelap


[28]Makanan segera adalah :
benda yg ak slalu cuba elak………..tp xleh gak..tpaksa mkn tuk budget..huhuhu..xchat la ak nnt..


[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
let it be…..


[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?

Alhamdulillah..sudah…


[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?

Ms nk bt0lak blik s.alam neh…rindunyer kt ma ngn abah..

No comments: