Followers

Feb 4, 2012

My breakfast


After having breakfast with salad this whole weeks, i've been realized that i cannot eat raw tomatoes. Rasa muak and nak muntah je dengan rasanya *_*. Last2, I only eat the green vegetables, tinggalkan tomato untuk dibuang. Membazir kan?

Lain pula dengan quacker oats. Mula2 try makan tu mmg rasa muak *_*, tapi bila dah kerap sangat makan, dah jadi sedap pulak. For quaker oats, I biasa makan ngan honey and raisins. ^_^

like this is fine..
-Google source-


Urgh!!!


i'm not going to do anything,
not for anyone's sake anymore!!!!!!!!!!


Feb 1, 2012

Leisure Time


^_^
Leisure time la kan sebab hari ni i cuti.
Bangun pagi2, solat subuh, pastu b'sengkang mata tengok drama Jepun 'Seigi No Mikata'. Best ceta ni, its about 2 beradik pompuan. Kakak yang sangat evil, suka buli adik dia. Tapi, segala kejahatan yang dia buat mesti m'datangkn kebaikan pada org lain. Nice.

Seigi No Mikata

Pukul 2 lepas siap2 solat zohor, I went to Leisure Mall, ALONE ok. Lunch sorang2 kat Secret Recipe. 
Cket pun I x rasa weird kuar sorg2, buku adalah teman yang paling baik bila kuar jalan2 kt Mall. Time nk makan, time tunggu meals siap, boleh la belek2 buku, xde la rasa janggal bila waiter asyik pandang2. Huh.

Lupa lak apa nama meal ni.
Something like 'Stewed Aussie Beef Steak' kot. ^_^
sodap!

Pastu tengok wayang sorg2 ceta 'Journey 2: The Mysterious Island'. Agak best juga, tp lagi best klu tengok 3D. Naseb la dua2 seat sebelah i kosong, jadi sesuka hati la boleh letak barang n boleh duduk sesuka hati. >_<

 Hari apa yg bleh guna student card eh.
i tny td, hari ni xleh plk. siot btol.

I sensitif sangat bila tengok cerita kisah anak dan ayah. Mesti nangis xabes2 bila sampai part sedih n kata2 yang menusuk ke jiwa. Macam ceta 'Real Steel' hari tu la, My Mr. gelabah bila tengok mata i merah after kuar dari panggung. *_*

For dinner lak, sebelum balik tadi takeaway Double Prosperity Burger. Mengidam pulak bila tengok adik i makan hari tu. Now, again bersendirian di dalam bilik. Keseorangan jugak tido malam ni. Hish.

Roti Bakar


Bangun pagi2 dah t'bau roti bakar. Heavennya bau. Roti bakar is my favourite, same as Wafel. Isk, isk. Sabar, sabar, -->tahan nafsu makanmu itu. Kite hanya boleh m'bau, xdapat merasa. Tiba2 rasa menyesal sebab xbawak pembakar roti yang berkulat x diguna kat rumah tu. 

Ni yang rasa nk balik hujung minggu ni sbb nak amek benda alah tu. Sabar lg cikWahida, fikir dengan rasional k. Jangan ikutkan hawa nafsu makan tu. *_*